Συνεργατική & καινοτόμος πρόκληση για την Dunnhumby

Δημοσιεύθηκε στις 1 Ιουν 2019

Η ετήσια συγκέντρωση της Dunnhumby έξω από τις εγκαταστάσεις της έγινε από 9 - 11 Νοεμβρίου 2018 στο Crowne Plaza, στη Τζαϊπούρ, στην Ινδία. Ήταν η μόνη περίσταση κατά τη διάρκεια του χρόνου όπου ολόκληρη η ομάδα μπορούσε να συγκεντρωθεί μαζί. Η ηγετική ομάδα στη Dunnhumby έψαχνε για μια συναρπαστική, αξέχαστη ιδέα που θα έκανε το προσωπικό να αισθάνεται συνδεδεμένο με τον οργανισμό αλλά και μεταξύ τους. Η d'frens, η πρωτοπόρα εταιρεία ανάπτυξης ομαδικού πνεύματος (team building) στην Ινδία και ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος τη Catalyst Global για την περιοχή, προσκλήθηκε να δημιουργήσει και να παρέχει μια άκρως βιωματική δραστηριότητα που θα απευθυνόταν στους βασικούς στόχους της Dunnhumby.

Οι στόχοι εν συντομία

  • Ομαδική δουλειά
  • Συνεργασία μεταξύ τμημάτων
  • Αλληλοσεβασμός
  • Πρωτοποριακό πνεύμα
  • Συλλογική δημιουργική σκέψη
  • Συλλογική ανάπτυξη στρατηγικής
  • Ομαδική λήψη αποφάσεων
  • Δυναμική ομάδας

 Dunnhumby Food Truck Challenge

Την ημέρα εκείνη

Το ηλιόλουστο απόγευμα στις 10 Νοεμβρίου, στον εξωτερικό χώρο του Crowne Plaza Jaipur, σε ομάδες των 20 ατόμων, οι 300 συμμετέχοντες πήραν μέρος σε μια δραστηριότητα, τη "Food Truck Challenge", μια ιδέα βασισμένη σε μία από τις πιο γρήγορα αναπτυσσόμενες καινούριες ιδέες επιχειρήσεων.

Δόθηκε στις ομάδες ένας φάκελος με πλήρη αναφορά για το τι αναμενόταν από αυτές ως "Food Truck" επαγγελματίες. Αυτό περιλάμβανε ένα βασικό συστατικό, την ώρα που θα σερβιριζόταν το γεύμα, την τοποθεσία της καντίνας και το προφίλ των πελατών.

 Dunnhumby Food Truck Challenge

Μέσα σε 45 μόλις λεπτά για να αναπτύξουν την στρατηγική τους, οι ομάδες ξεκίνησαν να δουλεύουν σχεδιάζοντας την επιχείρησή τους από την αρχή. Έχοντας καθορίσει τις δράσεις τους και τους ρόλους και τις αρμοδιότητές τους, οι ομάδες χωρίστηκαν σε υποομάδες. Κάποιοι κατασκεύαζαν και σχεδίαζαν την καντίνα, και άλλοι δημιουργούσαν και έθεταν σε εφαρμογή ένα σχέδιο μάρκετινγκ. Όταν άνοιξε η αποθήκη τροφίμων, οι σεφ έτρεξαν να συγκεντρώσουν τα απαραίτητα συστατικά και ξεκίνησαν να προετοιμάζουν τα πιάτα τους.

Στα τελευταία 45 λεπτά της εκδήλωσης, οι ομάδες παρουσίασαν τα πιάτα τους μαζί με μια σύντομη αναφορά της επωνυμίας και της στρατηγικής τους για το μάρκετινγκ. Οι κριτές ανακοίνωσαν τους νικητές λαμβάνοντας υπόψη μια σειρά από κριτήρια.

 Dunnhumby Food Truck Challenge

Αποτέλεσμα

Όλη η δραστηριότητα στέφθηκε με επιτυχία, και όλοι συμμετείχαν ενεργά σε όλη τη διάρκεια της. Η εκδήλωση ενθάρρυνε τους συμμετέχοντες να σκεφτούν αντισυμβατικά και να κατανοήσουν τη σημασία της καινοτομίας και της δημιουργικότητας, η οποία αναδείχθηκε μέσα από την ποικιλομορφία του φαγητού που παρουσιάστηκε. Έμαθαν από πρώτο χέρι για τον σχεδιασμό και τη στρατηγική ως ομάδα, αποφασίζοντας για το μενού και παρουσιάζοντας τα τελικά προϊόντα στους κριτές.

 Dunnhumby Food Truck Challenge

Η ιδέα Food Truck βοήθησε στο να έρθουν οι συμμετέχοντες πιο κοντά, και να επικοινωνήσουν το αληθινό συλλογικό πνεύμα του οργανισμού. Η δραστηριότητα απαιτούσε ότι τα άτομα θα συνεργάζονταν καλά σε ομάδες, στηριζόμενοι ο ένας στον άλλο μέσα από μια σειρά δραστηριοτήτων συμπεριλαμβανόμενων τη διανομή των πόρων, την ανάθεση εργασιών, το μοίρασμα της πληροφορίας και των καλύτερων πρακτικών, και τη εστίαση σε ένα κοινό στόχο. Επίσης, βοήθησε τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τη σημασία του τι μπορούν να καταφέρουν αν συνεργαστούν όλοι μαζί. Τέλος, η δραστηριότητα τους άφησε ένα αίσθημα επιτυχίας, υπερηφάνειας και κατάκτησης.

Όλες οι Μελέτες Περιπτώσεων