Design Thinking

Το ​Design Thinking είναι μια επαναλαμβανόμενη διαδικασία όπου ψάχνουμε να δημιουργήσουμε εικασίες για να αναγνωρίσουμε εναλλακτικές στρατηγικές που δεν είναι εμφανείς αμέσως.

Design Thinking

Το Design Thinking είναι μια επαναλαμβανόμενη διαδικασία στην οποία ψάχνουμε να κατανοήσουμε τον χρήστη, να δημιουργήσουμε εικασίες και να επαναπροσδιορίσουμε τα προβλήματα σε μια προσπάθεια να αναγνωρίσουμε εναλλακτικές στρατηγικές που μπορεί να μην εμφανείς από την πρώτη στιγμή. Την ίδια στιγμή, το Design Thinking παρέχει μια μέθοδο επίλυσης προβλημάτων βασισμένη στη λύση. Είναι ένας τρόπος σκέψης και εξάσκησης, αλλά και μια συλλογή πρακτικών μεθόδων.

Το Design Thinking περιστρέφεται γύρω από το έντονο ενδιαφέρον στην εξέλιξη και κατανόηση των ανθρώπων για τους οποίους σχεδιάζουμε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες. Μας βοηθάει να παρατηρήσουμε και να εξελίξουμε την κατανόηση μας με τον χρήστη. Το Design Thinking μας βοηθάει στη διαδικασία της αμφισβήτησης: αμφισβήτηση του προβλήματος, αμφισβήτηση των εικασιών, και αμφισβήτηση των συνεπειών. Το Design Thinking είναι πραγματικά χρήσιμο στη διαχείριση προβλημάτων που είναι άγνωστα ή δεν είναι σωστά διατυπωμένα, επαναπροσδιορίζοντας το πρόβλημα βασισμένοι σε ανθρωποκεντρικούς τρόπους, δημιουργώντας καινούριες ιδέες στις συναντήσεις μας και υιοθετώντας μια πρακτική μέθοδο στον έλεγχο και στα πρότυπα. Το Design Thinking περιλαμβάνει επίσης τον συνεχή πειραματισμό: σχεδίαση, πρότυπο, έλεγχος και δοκιμασία καινούριων ιδεών.

Η Θεωρία των Πόρων & Ικανοτήτων (RBV - Resource Based View)

Το Design Thinking συχνά περιλαμβάνει μια διαδικασία γνωστή ως Θεωρία των Πόρων & Ικανοτήτων(RBV - Resource-Based View. Αυτή η διαδικασία είναι μια προσέγγιση για την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος ψάχνοντας μέσα στην εταιρεία για να βρούμε τις πηγές του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος αντί να ψάχνουμε για αυτό στο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Αν ένας πόρος παρουσιάζει VRIO γνωρίσματα, ο πόρος μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να επιτρέψει στον οργανισμό να αποκτήσει και να διατηρήσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Τα VRIO γνωρίσματα ορίζονται ως: πολύτιμο; σπάνιο; ακριβό για απομίμηση;

Ο Ρόλος της Δημιουργικής Σκέψης στο Design Thinking

Για να εφαρμόσει τους VRIO πόρους ή τους "πολύτιμους πόρους", ένας οργανισμός απαιτεί καινοτομία. Η χρήση της δημιουργικής σκέψης για την ανάπτυξη μοναδικών ή διαφορετικών τρόπων συνδυασμού πόρων για να έχει καλύτερα αποτελέσματα και να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Η φειδωλή καινοτομία είναι η καινοτομία απλών πραγμάτων. Η μετατροπή ενός πράγματος χαμηλής αξίας σε κάτι υψηλής αξίας. Όταν τα προϊόντα είναι ελάχιστα, οι άνθρωποι αναγκάζονται να ψάξουν βαθιά μέσα τους για να ενεργοποιήσουν τον πιο άφθονο φυσικό πόρο - την ανθρώπινη εφευρετικότητα - και να τον χρησιμοποιήσουν για να επιλύσουν προβλήματα. Η φειδωλή καινοτομία μπορεί να είναι χαμηλής τεχνολογίας, αλλά μπορεί επίσης να αφορά τη χρήση υψηλής τεχνολογίας για να κάνει τις υπηρεσίες περισσότερο προσιτές και προσβάσιμες σε ακόμη περισσότερους πελάτες.

Η νοοτροπία σε όλη αυτή τη διαδικασία χρειάζεται να παραμείνει ευέλικτη και ευπροσάρμοστη. Η ευέλικτη μεθοδολογία είναι μια διαδικασία που βοηθάει τις ομάδες να παρέχουν γρήγορες και απρόβλεπτες απαντήσεις στα σχόλια που λαμβάνουν σχετικά με το project τους. Δημιουργεί ευκαιρίες να αξιολογήσουμε την κατεύθυνση ενός project κατά τη διάρκεια του κύκλου ανάπτυξης.

Στο Design Thinking η δημιουργική διαδικασία και καινοτομία δε θα τελειώσει ποτέ. Χρειάζεται να αλλάζετε το προϊόν και τις ιδέες σας όποτε αλλάζει η αγορά. Και καθώς η αγορά αλλάζει συνεχώς, δεν έχετε ποτέ ένα τελικό προϊόν.

Δείτε αυτή τη συλλογή με αντίστοιχα δημοφιλή προγράμματα.
Δεν μπορείτε να αποφασίσετε; Ψάχνετε κάτι διαφορετικό;

Επικοινωνήστε Μαζί μας

Σχετικές Μελέτες Περιπτώσεων