Στόχοι
Στην Τράπεζα της Νέας Ζηλανδίας (BNZ) έψαχναν για μια επιχειρηματική προσομοίωση που θα μπορούσαν να ενσωματώσουν σε ένα πρόσφατο κέντρο αξιολόγησης ως μέρος της εσωτερικής τους διαδικασίας πρόσληψης. Η Τράπεζα της Νέας Ζηλανδίας είναι μία από τους κορυφαίους οργανισμούς της Νέας Ζηλανδίας από τη στιγμή της λειτουργίας της το 1861. Το κέντρο αξιολόγησης είναι σχεδιασμένο να αξιολογεί τους επικρατέστερους υποψηφίους σε διάφορες περιοχές, και περιλαμβάνει στοιχεία όπως οι ατομικές συνεντεύξεις, οι ομαδικές παρουσιάσεις, και οι ομαδικές δραστηριότητες. Το πρόγραμμα χρειαζόταν προκειμένου να δώσει στους αξιολογητές την ευκαιρία να παρατηρήσουν τους συμμετέχοντες, αλλά και να τους δώσουν την ευκαιρία για συζήτηση, αυτοαξιολόγηση και ανατροφοδότηση.
Η Λύση
Την ημέρα εκείνη, 24 άνθρωποι συμμετείχαν στην άσκηση βιωματικής μάθησης The Situation Room σε δύο ξεχωριστές συναντήσεις. Το "The Situation Room" αναπτύχθηκε από τους συνεργάτες της Catalyst Global New Zealand, Team Up Events, κι είναι μία από τις νεότερες ομαδικές δραστηριότητες που επικεντρώνονται στο επιχειρηματικό περιβάλλον. Με θέματα γύρω από μια αναπτυσσόμενη παγκόσμια κατάσταση, οι ομάδες καλούνται να αξιολογήσουν και να αντιδράσουν σε συνδέσμους βίντεο που ανανεώνονται σε πραγματικό χρόνο για να παρέχουν ακριβείς πληροφορίες στο Τι, Πού, Πότε και Ποιος σε διαφορετικά σενάρια.
Το "The Situation Room" έχει σχεδιαστεί για να ενεργοποιήσει και να δοκιμάσει την σκέψη σε περιορισμένο και υψηλής πίεσης περιβάλλον. Στοχεύει στους παρακάτω βασικούς μαθησιακούς στόχους :
- Διατμηματική Επικοινωνία: Βελτιωθείτε πέρα από τους ατομικούς ρόλους και επίπεδα για να ενωθείτε προς έναν κοινό στόχο και να φτάσετε στην επιτυχία με ξεκάθαρη, ακριβή και συντονισμένη επικοινωνία.
- Γρήγορη Σκέψη: Ενθάρρυνση και εκτίμηση της ταχύτητας και της ευελιξίας όχι μόνο για να αναγνωρίσετε και να προσαρμοστείτε σε πιο αποδοτικούς και αποτελεσματικούς τρόπους εργασίας, αλλά και για να κατανοήσετε ότι ο τρόπος του "σήμερα" μπορεί να είναι εντελώς διαφορετικός από τον τρόπο του "αύριο".
- Περιστασιακή Ηγεσία: Αναγνώριση των συμπεριφορών που απαιτούνται στο πλαίσιο της ομάδας και του περιβάλλοντος για να εφαρμόσετε ένα ηγετικό στυλ που θα οδηγήσει σε καλύτερη πραγματοποίηση των στόχων και των συνθηκών της αντίστοιχης δραστηριότητας.
Στην αντίστροφη μέτρηση του ρολογιού, οι συμμετέχοντες οδηγήθηκαν μέσα από μια ομαδική αξιολόγηση στον αναστοχασμό της απόδοσής τους πριν συζητήσουν αυτά που έμαθαν από την εμπειρία τους .
Συμπέρασμα
Η δραστηριότητα "The Situation Room" παρείχε μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για τους αξιολογητές της BNZ να παρατηρήσουν τα προσωπικά και τα ομαδικά γνωρίσματα, χαρακτηριστικά, και φυσικά την απόδοση μέσα από ένα πλαίσιο που είχε σαν κύριο χαρακτηριστικό του το gamification. Τα κοινά στοιχεία συζήτησης που εντοπίστηκαν από τους συμμετέχοντες αναφέρονταν στην ανάγκη για μια συντονισμένη προσέγγιση με στόχο τη διαχείριση των διαφόρων μεταβλητών κατά τη διάρκεια της δραστηριότητας. Οι συμμετέχοντες συνειδητοποίησαν ότι υπήρχαν πολλές πληροφορίες για οποιονδήποτε μέσα στην ομάδα. Επίσης, παρατήρησαν ότι υπήρχε περιορισμένος χρόνος να αξιολογήσουν το εναλλασσόμενο τοπίο της κατάστασης. Για να μπορέσει όλη η ομάδα να εξισορροπήσει με επιτυχία την ταχύτητα με την ακρίβεια, έπρεπε να διανέμουν ρόλους και δραστηριότητες γρήγορα και αποδοτικά. Το πρόγραμμα ήταν μια τεράστια επιτυχία για τους αξιολογητές αλλά και τους συμμετέχοντες.