Bean Around The World

Ανταγωνιστικό παιχνίδι για το εμπόριο καφέ

1.5 - 2 ώρες
Σε Εσωτερικό Χώρο
Ανταγωνιστική & Συνεργατική
12 - Απεριόριστο

Σχετικά με

Στη δοκιμασία Bean Around the World, οι ομάδες παίρνουν το ρόλο των εμπόρων του καφέ μεσολαβώντας στην διακίνηση του από τον παραγωγό μέχρι το κατάστημα, και τελικά τον ενδιαφερόμενο καταναλωτή. Οι ομάδες βγάζουν χρήματα αγοράζοντας καφέ από τους προμηθευτές, ανταλλάσσοντας με άλλα συνδικάτα και πουλώντας τον καφέ στον πελάτη με το ανάλογο κέρδος!

Από την Κένυα μέχρι και την Καραϊβική, και από τη Βραζιλία μέχρι το Βόρνεο, για να πετύχετε σε αυτή την επιχείρηση χρειάζεται εξαιρετική γνώση της αγοράς και μοναδικές ικανότητες εξυπηρέτησης σε συνδυασμό με την ικανότητα να ανταποκρίνεσαι άμεσα στις συνεχείς αλλαγές που υπάρχουν στις τάσεις και στα γούστα των καταναλωτών. Οι ομάδες αγοράζουν και πουλάνε για να μεγιστοποιήσουν την αμοιβή τους βιώνοντας και τις δύο πλευρές της πελατειακής εξίσωσης. Το παιχνίδι παίζεται για περισσότερα από 3 χρόνια με τους νικητές να είναι το συνδικάτο με τα περισσότερα χρήματα στο τέλος της τρίτης χρονιάς.

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Το Bean Around the World είναι ένα ανταγωνιστικό ομαδικό παιχνίδι που επικεντρώνεται σε θέματα όπως είναι η βραχυπρόθεσμη επιτυχία απέναντι στη μακροπρόθεσμη στρατηγική, τη διαχείριση ρίσκου και την αμοιβαία διαπραγμάτευση. Αυτό το εμπειρικό επιχειρηματικό παιχνίδι έχει δομηθεί προσεκτικά για να καταστρέψει τη νοοτροπία της απομόνωσης και να εξασφαλίσει την συνεργασία μεταξύ των ομάδων που δουλεύουν για να πετύχουν έναν κοινό στόχο.

Οι συμμετέχοντες βιώνουν την συνεχώς εξελισσόμενη αγοραστική δύναμη, δημιουργούν αλυσίδες προμηθειών και κατανοούν καλύτερα τις απαιτήσεις των πελατών. Τονίζει την σημασία της συγκέντρωσης πληροφοριών, της προσαρμοσμένης συμπεριφοράς και της κατανόησης της αγοράς και της αξίας των αγαθών.

«Η ιδέα ήταν οι άνθρωποι μας να σταματήσουν να δουλεύουν για ένα λεπτό, να επικεντρωθούν στις ανάγκες της ομάδας και στη δυναμική, και να ενισχύσουν τα εργαλεία που θα τους βοηθούσαν να δουλεύουν πιο έξυπνα και καλύτερα όταν συνεργάζονται. Το Bean Around the World πέτυχε πραγματικά τον στόχο του με διασκεδαστικό και καθηλωτικό τρόπο.»

Training & Development Officer
TomTom

Request a Quote